Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Kurzy hit od Lubelli jajecznej

    Środa, 05 maja 2021

    Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem „Koko Jumbo”. W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich opiekunek na wsi. Już pierwsze takty muzyki nam zdradzają, że Lubella postawiła przy tym projekcie na muzykę z bardzo znanego hitu z lat 90 – „Coco... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowa sytuacja wymaga nieszablonowych działań – kierując się tym przesłaniem firma PepsiCo organizuje w tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi MAX w niezwykle pomysłowy sposób. Inaczej niż w poprzednich edycjach tego popularnego wydarzenia angażującego konsumentów, w tym roku będą oni mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w... Czytaj więcej »

  • W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych piw, marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą, przełomową innowację – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. Czytaj więcej »

  • Nestea w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Siegając po smaki Nestea łatwiej wypełnić swój dzień pozytywną energią. Czytaj więcej »

  • Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji. Czytaj więcej »

  • KAWAŁ ŚNIADANIA z sokiem Tymbark!

    Środa, 28 kwietnia 2021

    Tymbark pokazuje, że sok sprawdza się naprawdę do KAŻDEGO ŚNIADANIA… nawet najbardziej nietypowego! Kampania digitalowa marki opiera się na serii krótkich spotów przedstawiających bohaterów o różnych zainteresowaniach i ich sposoby na picie soku Tymbark do śniadania. Czytaj więcej »

  • Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada. Somersby zaprasza do swojego pełnego optymizmu ogrodu, w którym pojawiła się egzotyczna palma. Nowe, unikalne połączenie kokosa i ananasa eksploduje orzeźwiającą lekkością, przywodząc na myśl ciepłe dni, spędzone w gronie przyjaciół. Czytaj więcej »

  • 21 kwietnia ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki, jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni. Działania obejmują również promocję innowacyjnych produktów smakowych Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, które stanowią alternatywę do wysoko słodzonych napojów dostępnych na... Czytaj więcej »

  • Majówka i start sezonu grillowego coraz bliżej! Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan. Loterię wspierać będzie kolejna odsłona pełnej humoru reklamy telewizyjnej, w której Kasztelan przeniesie widzów na jedyną w swoim rodzaju grillową biesiadę. Czytaj więcej »

  • Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii... Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Allegro.pl

    Środa, 21 kwietnia 2021

    Latem 2021 roku firma Energizer przygotowała konsumentom akcję z nagrodą o wysokiej wartości. Mechanizm jest jak zwykle prosty: należy kupić dowolny produkt Energizer, zarejestrować zakup na stronie kampanii kupujzenergizer.com, a w zamian otrzyma się prezent w postaci 20 zł zniżki na następne zakupy na Allegro. Platforma ta liczy sobie 17,58 mln użytkowników i 194 mln odwiedzin... Czytaj więcej »

  • Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi. Czytaj więcej »

  • Za nami Warka Planet of Gamers Cup

    Piątek, 16 kwietnia 2021

    CS:GO, Ghostrunner, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI – oto gry, w których w ostatnią niedzielę, 11 kwietnia, zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów w ramach pierwszego w historii Warka Planet of Gamers Cup. Wyjątkowo przygotowany na tę okazję puchar trafił do rąk Pago, a drugie miejsce zgarnęła PiranhaSawa. Czytaj więcej »

  • Kampania Spodów Tortowych od Dan Cake

    Czwartek, 15 kwietnia 2021

    Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake. Aktywacja ma na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej. Czytaj więcej »

  • Marka piwa Królewskie startuje z komunikacją inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” przygotowano cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural. Czytaj więcej »

  • W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą. Czytaj więcej »

  • Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza,... Czytaj więcej »

  • Mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie. Czytaj więcej »

  • Masa Kreatywności Netto ze „Zwierzakami z farmy” to kampania lojalnościowa sieci sklepów Netto, która startuje w najbliższy poniedziałek, 12 kwietnia. Po raz drugi klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny. Czytaj więcej »

  • Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu... Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze. Czytaj więcej »

  • ALDI rozwija asortyment dla wegetarian i wegan oraz osób chcących ograniczyć spożycie produktów odzwierzęcych poszerzając ofertę produktów roślinnych. Wspólnie z Fundacją ProVeg promuje zalety diety roślinnej, a celem prowadzonych działań jest edukacja konsumentów w zakresie świadomego odżywiania, tworzenia zbilansowanych i pełnowartościowych posiłków oraz ułatwienia... Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej. Czytaj więcej »

  • Indykpol – największy w Polsce producent indyka, rozpoczyna 3-miesięczną kampanię promującą pojedynczo pakowane, wykonane z mięsa najwyższej jakości, parówki Jedynki oraz produkty z linii Bianka – parówki, frankfurterki i pierś gotowaną z indyka. Czytaj więcej »

  • W tym sezonie VARTA zaprasza do wspólnego kibicowania i przeżywania sportowych emocji w domowym zaciszu. Wspieranie sportu jest szczególnie ważne dla grupy, która od lat angażuje się w pomoc lokalnym inicjatywom sportowym, będąc także sponsorem jednego z najlepszych zespołów na świecie. Udział w nowej promocji konsumenckiej umożliwi klientom dostęp do najpopularniejszej... Czytaj więcej »

  • Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Dzięki odpowiedzialnemu wydobyciu wody każdego dnia oszczędza jej ilość potrzebną na całe życie dla jednego człowieka. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w nowym spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”. Czytaj więcej »

  • Carrefour wzmacnia ofertę handlową sklepów samoobsługowych oraz wprowadza rozwiązania ułatwiające dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów. Czytaj więcej »

  • Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro. Czytaj więcej »

  • Warka to pierwsza polska marka piwna, która postanowiła wejść w świat gamingu na szeroką skalę. Jako piwo przez lata towarzyszące konsumentom podczas spotkań towarzyskich i wielkich sportowych emocji, nie mogła pozostać obojętna na ich zainteresowanie grami. To dlatego stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się... Czytaj więcej »

  • Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania... Czytaj więcej »

więcej artykułów